Καλως ηρθατε !

Καθίστε αναπαυτικά και ας ταξιδέψουμε παρέα!

30/8/09

"Ερωτική συμφωνία"

Καρδιά μου το ακούς, τραγούδι σειρήνων, μελωδία αγγέλων μοιάζει, σαν καπνός που ανεβαίνει στο σκοτάδι και φιγούρες φτιάχνει, παιχνίδισμα μυστικό αλαφροΐσκιωτου ξεσηκωμού των αισθήσεων. Καρδιά μου το ακούς, σαν το σινιάλο, απ’ το μουράγιο, των καραβιών, που ξανοίγονται σε μακρινά πέλαγα με ρότα τον άνεμο και μια θάλασσα τύχη, κάλπικη φορές…που άραγε να αράζουν οι ψυχές; Απάνεμο λιμάνι ουτοπίας, χωρίς το σάλεμα των αέρηδων…όλα μουντά, σκέτα, άψυχα...χωρίς πάθος ζωή δεν ανασταίνεις. Καρδιά μου το ακούς, ο ψίθυρος έγινε φωνή, άηχες κραυγές, που γίνανε λέξεις , σχημάτισαν εικόνες, μου γνέφουν κοντά τους…λέξεις αιχμάλωτες μιας παράξενης ελευθερίας…σμιλεύτηκε με πόνο. Καρδιά μου το ακούς,…απόηχος, σαν πρωτόγονος ρυθμός ινδιάνικης φυλής…κάλεσμα ερωτικό…σημάδι που χαράζεται ανεξίτηλα…νοητή συντροφιά της ημέρας…ζωντανή απουσία της νύχτας…απουσία …είδωλο μορφής που χάνεται ανάμεσα σε φωνές και γέλια…άκου…άκου καρδιά μου, θα ’μαι κει να σου κρατώ το χέρι…άκου… η ζωή τραγουδά…ερωτική συμφωνία της φύσης … άκου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: