Καλως ηρθατε !

Καθίστε αναπαυτικά και ας ταξιδέψουμε παρέα!

16/1/10

"Ευχή"



Σκέψη μου, κρυφό μου μονοπάτι
κάψε κι απόψε της μνήμης το κερί
κι ορμήνεψε γλυκά στου φεγγαριού το άτι
κοντά του να στέργει σαν η νύχτα αργεί.

Σαν θεριεύει η μοναξιά
και σε ντύνει το ψύχος του ανθρώπινου χειμώνα
πύρωσε τα μάτια στης αγάπης τη φωτιά
που άνθισε και κόπηκε σε άχρονο κυκλώνα.

Κάθε που η σιωπή βασιλιά σε ντύνει
και σειρήνες ληστρικές φιμώνουν την αυγή
ψιθύρισε στη νύχτα χαμόγελο που σμίγει
με την ανάσα μου και γίνεται γλυκόλαλη φωνή.

Γλυκόπικρος αντίλαλος του αντίο το φιλί
άκουσα την ανάσα σου σαν ουρλιαχτό καταρράχτη
μιαν αρχή σε ένα τέλος και ένας τέλος στην αρχή
ναυαγοί κι οι δυο στου χρόνου το αδράχτι.

7 σχόλια:

ΓΙΑΝΝΗΣ Β. ΚΩΒΑΙΟΣ είπε...

Νατάσα μου, γιατί (πάλι) τόση αίσθηση μοναξιάς, τόση μελαγχολία;
Σου θυμίζω τον Σαραντάρη: "Δὲν εἴμαστε ποιητὲς σημαίνει φεύγουμε/
Σημαίνει ἐγκαταλείπουμε τὸν ἀγῶνα/
Παρατᾶμε τὴ χαρὰ στοὺς ἀνίδεους/
Τὶς γυναῖκες στὰ φιλιὰ τοῦ ἀνέμου/
Καὶ στὴ σκόνη τοῦ καιροῦ..."!
Ποιος ΑΜΟΥΣΟΣ τολμάει να φεύγει από την ποιήτριά μας;

Velvet είπε...

Νατασα
Σου στέλνω δυο ζεστά φιλιά

Νimertis είπε...

Νατάσα 'γλυκόπικρος αντίλαλος του αντίο το φιλί'... με άγγιξε τόσο αυτό... την καλημέρα μου καλή φίλη...

Velvet είπε...

Καλο μηνα Νατασα
Με περισσοτερο ηλιο
.....

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Καλημέρα Γιάννη, ευχαριστώ για το σχόλιο...το έχω ξαναπεί, φορές μοιάζει η γραφή να αποτελεί ένα τρόπο εκτόνωσης των όσων στοιχείων ή στοιχειών ελοχεύουν εντός μας!
Καλημέρα να έχεις!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Καλημέρα Velvet, καλό μήνα και σε σένα καλέ μου!
Φιλιά!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Καλημέρα και σε σένα Νιμερτή, να είσαι καλά ... ό,τι πιο όμορφο να μπορούν να μας αγγίξουν οι άχρωμες λέξεις που ωστόσο κρύβουν τόσα μέσα τους...Να είσαι καλά!