Καλως ηρθατε !

Καθίστε αναπαυτικά και ας ταξιδέψουμε παρέα!

2/2/10

"Αύρα ερωτισμού"


Ένα φουλάρι ξεγλιστρά
απ' το γυμνό λαιμό της
καλοκαιρινό μελτέμι στα κρυφά
ζήλεψε να κλέψει τον καημό της.

Αύρα ερωτισμού
πλανιέται στον αέρα
σαν άρωμα κλεμμένου γιασεμιού
που φίλησε της μοναξιάς τη σφαίρα.

Ιππότης αλήτης ορθώνει το βλέμμα
μαγεύει τη νύχτα και κλέβει τ’ αστέρια
για να της πλέξει των ματιών της το στέμμα
δυο φεγγάρια μονοπάτια στα δικά του νυχτέρια.

Σαν η ένταση της στιγμής
κεράσει τη ματιά
κι η θωριά ερωτικής πνοής
παραδώσει τα κλειδιά
σαν ηφαίστειο γεννιέται
ενός αγγέλου η καρδιά.

6 σχόλια:

Νimertis είπε...

ε, λοιπόν το ομολογώ... δεν την χορταίνω τη ποίησή σου Νατάσα... εικονοποείς το λόγο και... λεκτικοποιείς το συναίσθημα σε μια αέναη διαλεκτική πάθους, ερωτισμού, στίχων υψηλών πτήσεων... απαιτείς από τον αναγνώστη όλο του το είναι και... δεν θέλω να δώσω τίποτε λιγότερο... καλημέρα φίλη μου...

Velvet είπε...

"Αυρα ερωτισμού
σαν αρωμα κλεμμενου γιασεμιου"

Τι δροσερη αυρα
απο ενα τρυφερο λουλουδακι
Εστω και κλεμμενο...
Μου αρεσε...

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Νιμερτή, καλημέρα, σε ευχαριστώ για το τόσο θερμό σχόλιό σου!Τιμή μου που με διαβάζεις!Να είσαι καλά!!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Καλημέρα Βέλβετ...έχει μια όμορφρη νοσταλγική αύρα αυτό το λουλουδάκι που ευωδιάζει πάντα με την ανάσα του μνήμες!Να είσαι καλά!Φιλιά!

Poet είπε...

Επισημαίνω ότι τρεις φορές μιλάς για κλοπή : «κλέψει», «κλεμμένου» και«κλέβει». Νομίζω, Νατάσα μου, ότι υποσυνείδητα αφήνεις στον ρομαντισμό να εισχωρήσει μια μεγάλη αλήθεια. Το ξένο είναι πάντα πιο γλυκό.

Καλό απόγευμα.

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Αν και αργά, να με συγχωρείς, σου απαντώ καλέ μου ποιητά, λες ο ρομαντισμός να έχει κάτι το κλεμμένο και μοιάζει φορές η ζωή του να είναι κλεμμένη σαν φλόγα τρεμάμενη...που σβήνει....; Την καλημέρα μου σου αφήνω και ένα θερμό ευχαριστώ για το ουσιαστικό σου πέρασμα κάθε φορά! Να είσαι καλά Ποιητά!